sotarbesök

ja, det var ju inte riktigt meningen att jag skulle somna när  jag la mej och tittade på greveholm, men å andra sidan borde jag känna mej själv så pass väl så att jag vet vad som händer. hehe.
vaknade av att det ringde på dörren och jag inser då att det är sotaren, så jag kände ju det att det var bäst att stänga in hundarna. inte helt lätt när dom är helt galna för att det kommer nån.. men sotarn fick snällt vänta utanför tills jag var färdig. haha. sen skällde hundarn konstant i kanske en halvtimma, eller hur länge han nu var här. jag gav dom kex och godis jag skrek lite åt dom och jag klappade på dom, sa åt dom att vi skulle sova, men ingetdera fungerade i mer än fem sekunder. är det inte mysigt med hundar? men jag får väl se det positivt.. det är ju ingen som kommer in i detta hus obemärkt så man kan ju sova lugnt på nätterna iaf. haha.

jag funderar starkt på att gå och duscha och göra mej iordning så att jag får lite energi. men jag har inte riktigt bestämt mej för om jag orkar det än. haha. kära nån, vilket I- landsproblem.
ja, jag ska iaf gå och dricka ett glas vatten och sen läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men titta så fint du gjort det! Jag sa ju det, du kan ju VISST själv! :D

Postat av: Kajsa

Svar: Ja, jag skulle ju bara hitta en grej men så blev det lite till.. haha. kunde inte slita mej ;b

2008-01-25 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback