söndag

jag och johan hade verkligen en jättemysig kväll igår, precis som jag hade trott. hehe. vi gjorde inte något speciellt men mysigt och trevligt var det :)

idag vaknade vi runt halv elva. gick då upp och åt frukost. strax efter det var det dags att hoppa in i duschen och sedan göra sej iordning och så. vid klockan halv ett åkte vi nämligen ut till matilda och adam för att fira deras födelsedagar. åt god tårta och pratade och hade det jättetrevligt :)

när vi kom hem därifrån tog vi hem mat från monte carlo. tyvärr var det en besvikelse, eftersom köttet inte var så bra :b efter det var både jag och johan helt slutkörda så vi gick och la oss ett tag. ännu en gång var det ju inte meningen att jag skulle somna, men så blev det.
vaknade runt halv sex då nadja kom hit. sen vi sex åkte vi till stationen och släppte av johan.

nu kom pappa hem från hockeyn så nu ska vi åka till gamleby. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback