somebody, please help

herre jisses. nu har det gått så långt så att jag ocj nadja inte orkade mer. vi tröttnade och gick bort till stefan när skolan var slut förut. alltså, händer det ingenting snarast så kommer hela min gymnasietid vara förstörd, och jag överdriver faktiskt inte. (tyvärr jag kan jag inte nämna vad det handlar om, måste bara få ventliera mej lite.) men det var iaf skönt att fick sån förståelse från stefan. vi hade inte räknat med att det skulle gå och göra någonting åt men han började genast fundera på möjligtheter och lösningar. känns jättebra. men vi får väl se hur det blir.

igår gick jag ifrån nadja och elinor klockan tre på natten men jag somnade inte förrän typ kvart över fyra. haha. trodde inte riktigt att det var sant när klockan ringde klockan sju imorse. men som tur var så skulle jag bara upp och äta frukost för vi hade nämligen sovmorgon till halv elva. så det var så skönt att krypa ner i sängen igen. trodde att jag skulle ha dundermigrän idag men icke. har inte ens tagit en tablett :D

efter våra två lektioner så gick vi ju som sagt till stefan och efter det var det fika. klockan tre gick vi upp till frida och tittade på dawson´s creek. (stavas det så?) efter det gick vi tre, alltså jag, nadja och frida, ut och gick i ca 50 minuter. vi är så duktiga så. jag och nadja har gått varje dag sen i söndags :)
nu har vi precis ätit och gör inte mycket alls.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men eftersom nadja och elinor var uppe hela natten och jag är förkyld och alltså trött så blir det nog en lugn kväll, tror jag. fast iofs.. när man umgås med dom så vet man ju aldrig! haha.


KWh: Det finns ju inte en viss summa pengar i varje samhälle... eller... jo, det gör det ju, men...
Haha. det lät så himla roligt. var bara tvungen att skriva det.
måste även tala om att det märks att detta är "hennes ämne". hon är faktiskt en duktig lärare, tro det eller ej.

nej, nu har jag babblat tillräckligt mycket strunt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback