sega dag

grattis på 21- årsdagen, syster!

kära  nån.. vaknade inte förrän halv tolv idag. jag har förfallit totalt. gick upp med en gång, innan jag hann somna igen, och gick ut med hundarna. men dom otacksamma sakerna ville inte göra någonting så pappa får ta dom sen när han kommer hem igen. nej, vad hemsk jag låter. men det var inte roligt att vara ute med jätteont i huvudet när det dessutom blåste.

idag hade jag tänkt åka ner på stan en sväng, men mitt huvud höll visst inte med om det. himla tråkigt :b och dessutom jobbar alla.

har ingen aning om vad som händer idag, faktiskt. men jag ska nog mest ligga och dega framför tv:n, tror jag. sen ikväll blir det väl myspys med mamma och pappa, tror jag.

nej, nu ska jag gå och lägga mej och titta på mysteriet på greveholm, känner jag :D hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback