please get me out of here

jag vet inte riktigt vad som händer med mej just nu, men jag mår verkligen inte som jag ska. om man backar ett år så var detta vardagsmat för mej, men nu känns det genast mycket konstigare. det känns inte rätt. vet, som sagt, inte varför men jag känner mej trött.. psykiskt trött. kan man vara det? jag orkar ingenting och har världens humörsvängningar. jag orkar bara inte just nu, känner jag. vet inte ens vad det är jag inte orkar, men någonting är det. någonting är fel, men jag kan inte sätta fingret på det och jag  vet inte vad jag ska göra åt det heller. skulle så hemsk gärna bara vilja åka hem men jag vet ju att det inte går. jag har ju faktiskt en skola att sköta, men allt skulle kännas så mycket bättre då, det vet jag ju. fanfanfan, vad i helvete ska jag ta mej till?! jag orkar inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback