migrän och ryggont

när jag vaknde imorse kunde jag knappt resa på mej. hade sån jävla migrän och så idiotont i ryggen. visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. men det var bara att gå och ställa sej i duschen och sen gå och äta frukost. vet ju iaf att  huvudet brukar bli bättre då. och skaplig chock jag fick när nadja satt där och väntade på mej. hehe.
när vi ätit gick vi upp till mitt rum och jag ställdes inför ett dilemma. antingen skulle jag sova så att huvudet kunde bli lite bättre genom det, eller så skulle jag sminka mej så att hela jag blev lite piggare så kanske mitt psyke kunde hjälpa huvudet på bättringsvägen. naturligtvis tillsammans med ibumetin och koffein. och jag valde att sminka mej och tänka sej.. det hjälpte faktiskt. var inte helt roligt att gå på matten men efter det har det faktiskt kännts helt okej :)

slutade vid två idag så då gick jag och nadja upp på mitt rum och jag somnade naturligtvis medan hon tittade på film. vid halv tre gick vi och fikade och sedan tillbaka till mitt rum då hon somnade medan jag tittade på en annan film. haha. vilka liv vi lever, alltså!

nu har vi precis ätit. det är snart luckträff. känns som att det är nåt allvarligt som har hänt för micke ska prata med oss allihopa samtidigt och blablabla. men vi får se.

efter det blir det en stavgångspromenad som gäller för mej, frida, nadja och elinor. och så ska nadja massera min stackars rygg också. resten av kvällen spenderas nog uppe hos elinor, tror jag. får se vad som händer.

nej, nu måste jag faktiskt gå. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback