mästerspelarna

skrev ju igår att jag och sara skulle spela wii en liten stund. blev en ganska lång stund. hon kom in hit strax innan åtta, tror jag, sen höll vi på till klockan tio över ett. tog enbart en paus för att äta en macka. inte så konstigt att jag kände mej lite mörbultad. hehe.

jag gjorde nåt jag aldrig kommer göra om, tror jag. jag fick 258 poäng på en bowlingrunda (det mesta är 300). är ganska stolt över det, faktiskt ;)

snart ska jag åka och klippa mej. ska bli oerhört skönt. är så himla långhårig. eller ja, det beror ju på vem man frågar, men ändå. hehe. sen vet jag inte riktigt vad som händer resten av dagen.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

wow...vilken lirare du är:-)) heja heja

2008-01-04 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback