lutidutidu

vaknade med världens migrän idag också. bara det att idag kunde jag inte gå bort och äta frukost så jag fick haffa min granne när hon skulle gå och be henne ta med sej ett par knäckebröd till mej så att jag kunde fortsätta sova ett tag till. men jag var iaf duktig och har varit på alla lektioner idag trots att det har varit vääääldigt tungt många gånger.

vid halv tre gick jag och nadja, som vanligt, bort och fikade och sen så satt vi där med kajsa och sofia enda till maten som är kvart över fem. men vi hade väldigt trevligt och vissa stunder kom vi in på oerhört känsliga ämnen så vi fick handsvett allihop, men det var skönt att rensa luften lite.

nu sitter jag här i datasalen med nadja och elinor. när sofia och frida kommer tillbaka från stallen ska vi ut och gå med gångstavar igen. hade lite problem med stavarna igår. dom ville inte stanna kvar där jag ville utan dom var blev kortare hela tiden, men det fixade sej till slut iaf. var riktigt skönt faktiskt.
när vi kom tillbaka från promenaden testade nadja sin nya massageolja på mej. hon masserade mej i över en timma. kan inte tacka dej nog, nadja. behövde verkligen det där. känns mycket bättre i ryggen idag :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback