lördag-onsdag

i lördags kom johan hit på eftermiddagen. kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde då men vi tog det nog bara lugnnt, skulle jag gissa. hehe.
söndagen gjorde vi inte så mycket. men på kvällen kom mariestadsligan :) så vi åt gott, spelade spel och spelade naturligtvis wii. mycket roligt, vill jag mena. höll på till ett eller någonting :)
i måndags, nyårsafton, gjorde vi nog inte så mycket på dagen, vad jag kan minnas. ojoj, känns som jag är sextio eller nåt med mitt minne. hehe. men vid sex kom sara, hastarna, matte och mormor och bg :D först minglade vi lite och sen åt vi en jättegod förrätt som annelie gjort. typ skagentoast. superdupergott. (har beordrat mamma att skaffa fram receptet.) efter det åt vi nån kyckling med örtagårdost eller nåt i den stilen. även det mycket, mycket gott, men det brukar ju mammas mat vara. efter en bra stund åt vi sist men inte minst efterrätt. glass med hallon och blåbär och massa annat gott. bra val, mormor :)
efter, och naturligtvis även mellan måltiderna, satt vi och pratade massor och hade jättetrevligt. 
runt kvart i tolv eller något, gick de flesta av oss (några stannade med hundarna) bort till vändplanen för att titta på fina fyverkerier :) var så mysigt så. hade en väldigt trevlig nyårsafton med familj och vänner :)
igår var vi lika slut allihop så vi gjorde inte mycket alls. degade och drack en massa kaffe ;b på kvällen kom sara in och spelade lite wii med mej bara.
idag har jag inte ens tagit av mej pyjamasen. har pusslat och spelat wii hela dagen. och nu precis har jag gjort färdigt min dans. himla himla jätteskönt. måste bara öva på det sista jag gjort lite mer :)
nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback