Let's dance

Nu har jag och mamma precis suttit och tittat på let's dance. mycket, mycket trevligt :) tyvärr fick vi dock sitta i deras säng och titta eftersom det var hockey på tv:n och vikke och pappa redan satt bänkade, men det gick ju det också. jag blir så himla sugen på lära mej dansa när jag ser dom där dom flyger fram över dansgolvet i sina fina klänningar. oh, vad det ser härligt ut. tyvärr tror jag inte att min pojkvän håller med och det är ju lite svårt att dansa pardans själv, right? ;b

Karl-Petter: Jag är nog som en kastrerad hankatt;
jag vet vad det är jag ska göra, men jag kan inte riktigt göra det fullt ut!

Mamma, senare i programmet: Oj, vad förvånad jag blev när hon sa Annika och Tony,
jag trodde att hon skulle säga lax.
(mamma var tydligen inne i  drömmarnas värld)

Kommentarer
Postat av: kats

håller med dig kajsa... jag vill också lära mig dansa... jag tjatar på ulf vid varje program att vi ska ta danslektioner... vet du vad han gör...han gapskrattar!? fniss fniss... världens skämt....hm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback