I'm so bored.

godmorgon. idag gick jag, som vanligt, upp klockan halv sju. ställde mej i duschen, klädde på mej, fönade håret och gick och åt frukost. åt hyfsat snabbt för att kunna sova i en timma efter det. hur skönt som helst. hade ställt klockan på kvart över åtta. då gick jag upp och sminkade mej och så och sen gick jag iväg för att ha biologi. när vi kommer bort dit får vi reda på att lektionen är inställd eftersom roy fortfarande är sjuk. himla tråkigt. så även idag har vi bara två lektioner. har matteprov vid halv elva och efter det småföretagande och sen slutar vi. ska vad fanken ska vi göra hela dagen?

igår pratade jag och nadja med stefan om att vi vill ha fler lektioner. han såg lite ställd ut först. tror inte att det är så vanligt. hehe. men dom skulle iaf ha nån konferens om nv på fredag så han skulle ta upp det då och så får vi se vad som händer.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar och kanske skriva färdigt svenskan. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

kan tro det! hur många lärare har hört det förr... kan vi få ha fler lektioner?! fniss...

Kram på dig...
jag glömde fixa droppar idag när jag var "där nere"..ska försöka fixa det så snabbt det går..kram kram

2008-01-29 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback