He's finally comming

goddagens. hade klockan ställd på nio idag. då gick jag upp och åt frukost. efter det duschade jag och gjorde mej iordning. skönt att känna sej lite fräch igen. haha ;b runt halv elva åkte jag och mamma ner till stan och handlade födelsedagspresent till min kära syster :) och mamma var även gullig och köpte ett tränings-gummiband till mej :D
nu har vi precis ätit jättegod mat och druckit lite kaffe. just nu håller mamma på och klipper pappa så då tänkte jag att jag kunde passa på att sätta mej här lite.

vid halv tre eller någonting ska jag och pappa åka och hämta johan :D
mamma och pappa ska iväg ikväll så vi blir ensamna hemma, så vi ska laga lite god mat och kanske hyra en film eller nåt och bara ha det jättemysigt :)

längtar hur mycket som helst efter dej, hjärtat. älskar dej obeskrivligt mycket! 
om du bara visste hur mycket du betyder för mej. tack för att du finns!


                                 image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback