guitar hero

i torsdags kväll kom johan till mej. vi gjorde inte mycket alls på kvällen. tittade lite på tv och så bara. båda måste ha varit trötta för vi somnade med våra "vanliga" kläder på oss och med lampan tänd och allting. hehe.
på fredagen gick jag till elva. efter det var det lunch sen tog jag, johan och nadja bussen in till västervik. där väntade gudrun på oss så vi fick åka bil hem. hehe.

hela fredagen spenderades åt att spela guitar hero. haha. mycket intressant att se mammas och pappas framgångar. hehe. dom blev riktigt duktiga till slut :)

på lördagen åkte vi, dvs jag, johan, mamma, pappa och matilda, ut till mormor för att äta middag och dansa ut granen. men när vi kom dit hade strömmen gått. så det blev matlagning på gasolkök. så mysigt så :) och eftersom mormor är så förutseende hade dom bryggt kaffet tidigt och hällt upp i termos ;b men det blev allt några trevliga timmar :)

resten av dagen och kvällen spenderades med guitar hero. haha. trodde inte att mamma skulle tycka att det var så roligt, men hon var den som ville spela mest och hela tiden :) får se om dom har köpt in ett eget till nästa vecka när jag kommer hem. man vet ju aldrig med mamma allvin. hehe.

nu är pappa ute och går men när han kommer hem ska vi ut och övningsköra. sen i eftermiddag kommer nadja hit. då ska vi på friskis&svettis och sen bär det av till gamleby igen.
nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hehe. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: toby

Guitar Hero är helt enkelt beroendeframkallande, förstår att din mamma fastnade... Hade hemma några kompisar i fredags och lirade, en av dom blev lätt aggressiv när vi stängde av :S

Postat av: only guys aloud

oh har hört att guitar hero är bästaste

2008-01-20 @ 13:10:12
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se
Postat av: Anna

men ååh va kul med guitar hero! det vill jag med prova!

2008-01-21 @ 13:50:32
URL: http://chana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback