första skoldagen

jaha, då var man tillbaka i skolan igen.
har absolut varit kul att träffa allt folk igen :)

på morgonen hade vi svenska och då fick vi tillbaka vårt arbete om yrkes-grejen. jag fick VG+ :/ fick även reda på vad vi ligger på för betyg, liksom. och jag hade ett solklart MVG. hon sa att det finns en risk att jag kommer att tycka att resten av svenskan är för lätt ;b
efter det hade vi idrott. hade styrka. oerhört jätteskönt och jag var helt död i hela kroppen. men det är väl så det ska vara, I guess ;b när den var slut genomled jag en mattelektion. gjorde nog ett tal, max, tror jag. menmen.. man får väl ha sånna lektioner också, kanske. hehe.

efter det hade vi estet och det var dags för mej att visa upp min dans. var så jävla nervös så att jag höll på att kissa på mej. och så var jag ju så himla trött efter idrotten så jag trodde att jag skulle ramla ihop. men det gick jättebra. alla tyckte att jag var jätteduktig :D oerhört skönt att få det avklarat. och eftersom det inte var nån annan som skulle visa upp nåt så fick vi sluta efter det :)
efter fikat gick jag, nadja och sandra upp på mitt rum. jag låg och sov och nadja pluggade. så duktig så :)
nu har vi precis ätit och ska snart upp till frida. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback