Dumhetstest

( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
( ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
summa:  / 5

( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/ har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam/seg
summa:  / 6

( ) du har råkat tända eld på någon sak ett flertal gånger
( ) du har någon gång somnat på en lektion
( ) du kan ibland berätta om någonting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
summa:  / 5

( ) du har ätit en insekt utan tvång
( ) du gör detta testet när du borde göra någonting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller ut och in utan att ens märka
( ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
summa:  / 4

( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen
summa:  / 3

Mer än 18 av dom här 23 betyder att du är dum och de är extremt.
Bara så att alla vet så fick Nadja 19.

Kommentarer
Postat av: Sara

7 poäng

2008-01-11 @ 01:27:49
Postat av: kats

ehh ... 12p fick jag;-)

kats

2008-01-12 @ 09:36:53
Postat av: Kajsa

Du kan vara lugn, Kats.. jag fick 13.

Postat av: Kajsa

Du kan vara lugn, Kats.. jag fick 13.

2008-01-14 @ 12:14:14
URL: http://ashima.blogg.se
Postat av: Nadja

oj, sist jag gjorde testet fick jag 20, vad gör jag för FEL ? xD haha, men men, man blir som man umgås (A)

2008-01-25 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback