Duktiga jag

idag började vi med matte. då hade vi mest genomgång inför provet som vi har imorrn. väldigt slappt. efter det var det fika och sen svenska. då tittade på färdigt på Shrek och sen började vi skriva om den och efter det var skoldagen slut för oss i NV. helt sjuk, om du frågar mej. när svenskan var slut var det dags för mat och nu har jag och nadja suttit i matsalen i en timma. kom precis därifrån.

nu tänkte jag vara lite duktig och skriva lite på svenskan men vi får se hur det går med det. vet inte riktigt om jag orkar. fast jag kan ju iaf renskriva det jag skrev på lektionen förut. aja, jag får se hur jag gör. nu ska jag iaf läsa lite bloggar. hejsvejs.

Hej igen. sitter fortfarande i datasalen. har faktiskt varit duktig och nästan skrivit färdigt svenskagrunken. har bara ett par punkter kvar som jag ska göra :)
snart är det fika så nu får jag äntligen träffa lite folk igen. tänkte vara duktig och springa upp på mitt rum och hämta engelska-grejen innan också. jag är bästast. hehe.

nej, nu ska jag faktiskt ta och gå, om jag ska hinna till rummet också. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jaa det måste det vara. När jag skrev det så tänkte jag "vafan fick jag det ifrån egentligen.. så kan man väl inte säga?" :D haha, typiskt dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback