Boooring

Tog detta från Hanna för att jag är så jääävla uttråkad.

Hårfärg: plommonlila.

Beroende av: familj, johan, vänner 

Hur mycket smink använder du dagligen? oftast ingenting.

Vad har du ätit idag?: Pannkakor :b

Dagens klädsel: mjukisbyxor, vilket inte är så ovanligt.

Senaste låt du hörde?: Vi är en (Lejonkungen)

Vilka hårfärger har du haft?: Lite av varje.

Brukar du äta frukost?: Alltid, överlever inte utan frukost.

Vad gör du på helgerna?: Umgås med min kära pojkvän och bara tar det lugnt.

Gillar du att få uppmärksamhet?: Ja, de kan jag nog inte neka till.

Din största talang?: Jag är bästast i hela världen.. på allt ;)

Brukar du bädda sängen?: Ja, den här på skolan bäddar jag nästan alltid.

Hur gammal kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 17, tror jag.

Hur många timmar sover du på en natt?: sju, ungefär

Är du nöjd med dig själv?: No fuckin way.

Hur mår du just nu?: Bajsigt

Senaste program du såg på?: Scrubs.

Senaste film?: Flykten från hönsgården

bok?: Nej, inte han!

Vad var det senaste du sa? Mamma är ledig så det är inga problem att komma hem.

Hur ofta tvättar du ansiktet?: Varje dag.

Vem vet mest om dig?: Mamma

Vad har du i ditt fönster?: En blomma och några prydnadsgrejer.

Hur dags gick du och la dig igår?:  ett, tror jag.

Vad ska du göra ikväll?: Umgås med Sara.

Piercings: Nada, tyvärr.

Tatueringar: ingen.

Längd: 162

Skostorlek: 39

Tycker du om någon?: Oja, många.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, faktiskt inte.

Tycker andra att du är attraktiv: Det betvivlar jag.

Vill du ha fler piercingar: I guess.

Vill du ha fler tatueringar: Jag tror det.

Vilket shampoo använder du: Bio+ för känslig hårbotten.

Vilka skor använder du: just nu, vanliga sneakers.

Vad är du rädd för: Massor.

Uppge din ålder?: 16

Vad åt du till frukost?: Yoghurt, macka, kaffe och dom jävlarna glömde äggen. 

Vem fick du senast en komplimang av?: Nadja

Vad sa personen i fråga?: Det kommer jag faktiskt inte ihåg.

Vad är riktigt jävla töntigt? jag?

Vart köper du dina kläder?: Gina, oftast.

Hur bor du just nu? : Enkelrum på ett internat

Trivs du med hur du bor?: Hell yeah

Har du använt någon hårprodukt?: Jupp.

Hur många speglar finns i det rum du är i nu?: Ingen.

Var är du nu?: Datasalen på skolan.

Saknar du någon nu?: Massa.

Isåfall vem?: Johan, mamma, pappa, syster.. ja, listan kan bli lång.

När var du i en affär senast?: Ica, i tisdags.

Mötte du någon du kände då?: Massa bönder överallt!

Tycker du om dina grannar?: Dom är bästast.

När fick du senast en present?: Julafton.

Vad har du för framtidsplaner?: Tror jag vill bli etolog.

Vad drack du senast?: Vatten.

Har du några högklackade skor?: Ja, ganska många. För många om man frågar mamma.

Vad har du för planer till helgen?: Gosa med min älskling.

Har du en hårborste i din väska?: Nej.

Hur många lampor har du i ditt rum?: Fem.

Vill du ha barn?: Ja, jag antar det.

Vilken färg har du på dina underkläder nu?: Svarta med spets.

Längtar du till din nästa födelsedag?: Vem gör inte det förutom Nadja?

Har du rakat dina ben någon gång?: Oh ja.

Vilka språk kan du prata?: Svenska, engelska, lite tyska och några fraser på finska.

Vilken stad är din mamma från ursprungligen?: Vimmerby.

Vilken stad är din pappa från ursprungligen?: Vimmerby

Brukar du bada i sjöar om somrarna?: Ja, definitivt.

Född: 91 05 21

Stjärntecken: Oxe

Snällast denna vecka: Nadja, Sofia, Frida, Elinor, Jessica

Vad säger du ofta: Noooooo.

Vem stör du dig på: Alltför många.

Har du blivit uppraggad: Jupp.

Har du dansat tryckare: Ja ;)

Har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände: Klart.

Har du masserat eller kliat någon utan att ha några snuskiga baktankar: Ja, många gånger.

Har du brutit ett löfte: Det har jag säkert någon gång.

Har du ljugit för någon på någon annans begäran: Det tror jag inte.

Har du sökt igenom någons rum utan hennes vetskap eller samtycke: Jag har faktiskt äldre syskon ;)

Har du haft förhållanden med två eller fler personer samtidigt: Räknas andra klass?

Har du sett någon fullkomligt naken under bra ljusförhållanden: Joo

Har du blivit sedd fullkomligt naken under bra ljusförhållanden: Mmm..

Vad gör du just nu: Väntar på att ha biologi.

Är du blyg: Nästan aldrig.

Vilken tid gick du upp idag: 10. 15. vaknade av att Nadja bankade på dörren.

När kräktes du senast: Tror inte jag gjort det sen midsommar -06.

Varför hånglar man: Det är så mysigt.

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, men imorse hade jag Nadja bredvid mej.

Har din pappa glasögon: Ja.

Har din mamma glasögon: Ja, men inte alltid.

Har du glasögon: Nej, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback