bajs on you

för ett antal veckor sedan hade vi ju ett prov som allihop tyckte var jättekonstigt och helt stört. idag hade vi den lektionen igen och trodde ju naturligtvis att vi skulle veta hur det gick. men hon hade inte rättat dom eftersom inte alla hade gjort det. hon ville rätta alla samtidigt så hon kunde jämföra med alla andras. och efter det kläckte hon ur sig att hon hade ändrat massa frågor efter att vi hade gjort provet eftersom vi hade klagat så mycket, vilket vi tyckte naturligtvis var sjukt orättvist eftersom vi då inte får samma förutsättningar som alla andra. så jag, elinor och adina pillrade oss iväg till rektorn, men varken han eller stefan var där, så vi fick ingen att ta ut våra protester på. ska ju bli spännande att se resultatet på det där provet alltså. ojojoj.

måste även få nämna att vi pratade biologi-betyg idag och jag kommer få ett MVG i slutbetyget :D

innan maten gick vi, dvs jag, nadja, elinor, frida, sofia och jessica, ner på byn för att handla. och tro det eller ej, men jag var så himla duktig så jag köpte inget annat än den tandkrämen jag skulle ha. är nästan stolt över mej själv att jag inte köpte nåt onyttigt trots att några av de andra gjorde det ;b

nu har vi precis ätit. ska nog ska upp till frida och titta lite på film, lät det som, men vi får väl se vad det blir av det hela.. sånt som brukar märkas.
nej, nu ska jag läsa lite annat. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback