Väntan

hejhej. nu sitter jag i datasalen i skolan. slutade för två timmar sen. nu har jag precis packat och sådär. elinors hovslagare skulle komma så jag blev lämnad ensam ett tag. hehe. vet inte riktigt vad jag ska göra i två timmar, faktiskt. får se när elinor och sofia kommer tillbaka från stallet.
hur som helst, klockan tre ska jag möta karin för att åka med henne till åtvid.
ikväll ska johan och leo iväg på wiskeymässa och birgitta jobbar så jag blir ensam ett tag ikväll. men jag ska dricka lite vin och äta gott och så, tänkte jag så det blir nog mysigt ändå. kan vara skönt att vara lite själv också.

nej, nu ska jag göra lite teorifrågor på datorn. per-arne har låst upp så att jag kommer åt frågorna till personbil nu :)
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback