Tråkigt

Tagen från anna

Höger- eller vänsterhänt: Höger. Ni vill inte se mej skriva med vänster.
Humör just nu: Piss åt helvete
Favoritgodis: CHOKLAD!
Är det nåt du absolut inte äter: Blogpudding, inälvsmat.
Kläder just nu: trosor, strumpor, bh, svarta mjukisbyxor, röd tröja, vita skor

Vad sa du senast: Kläder!
Sommarplaner: Ingen aning.. jag planerar inte så långt in i framtiden.
Är du bra på matte: Hell yeah!
Fisk eller badkruka: Hmm.. snarare sjöjungfru.
Saft eller alkohol:
 Hmm.. vatten.


Längd och vikt: 162 cm lång och alldeles för mycket i vikt :b
Hur många kuddar sover du med: oftast en
Favoritväder:
 Sol och lagom varmt
Spelar du nåt instrument: Haha. najdu.
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en väldigt trött människa så ingetdera.

Sparare eller slösare:
 Jag skulle gärna vilja skriva sparare..
Vem/vilka är viktigast för dig: Mamma, matilda, johan.. ja, hela familjen.
Bästa film: Mysteriet på Greveholm!
Tror på liv på andra planeter: Inte mänskligt, men liv, helt klart!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande:
 Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej, ingen vän. Men jag känner en
Tror du på mirakel: jadå.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är väl en självklarhet.
Ser du på kärleken som ett misstag:
 Det är bland det bästa som någonsin hänt mej.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
 3, tror jag

Bio eller promenad: Bio kanske. Olika beroende på humör.
Är du kittlig: Nej, faktiskt inte.
Snarkar du? Nej.
Rädd för insekter? Ja, usch.. hatar dom.

Äckligaste insekten:
Fästing!
Största svaghet: Svårt att välja.
Det här är jag bra på:
 Sova, spendera pengar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar
Chips, morötter eller godis? Varför inte allting?

Pizza eller hamburgare?
 Hamburgare.
Skriver du dagbok? Räknas blogg? 

Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, den bästaste
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Skulle gärna vilja ha några tatueringar.
Stökigt eller välstädat? Städat.. iaf här i Gamleyby, mamma.

Gungar du på stolen?
 Ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Inte en chans
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur många syskon har du?
 två
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad av de jag älskar.

Saltar du på maten?
 Nej
Gillar du att sjunga? Ja, men omgivningen brukar inte gilla det.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
 Naturvetenskap- för att jag ville bort från Vimmerby

Anser du att du är stark? Nej, jag är inne i en väldigt svag period.. på alla sätt och vis.
Brukar du sola? Ja, på sommaren. nästan aldrig solarium.

Vad gör du om du får hicka?
 Hmm.. har inte haft det på flera år så jag vet inte.
Har du komplex och för vad? Hela mej själv.

Röker du? Nope, det gör jag inte.
Använder du knark? Skulle aldrig falla mig in.
Kaffe, te eller inget? Båda!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, många av mina svar som står kvar :P Vi är rätt lika på vissa punkter alltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback