Svammel

Sådär, nu har jag nog lugnat ner mej lite. hehe.

har precis ätit lite mat och druckit lite kaffe. mums :) mår inte ett dugg bra. näsan rinner, jag har feber, hostar fryser och svettas om vartannat. ja, nog är det synd om mej, alltid ;)

ikväll blir det mys framför tv:n med mami och pappsen. ska göra iordning lite fruktsallad, tänkte vi :)

har förresten fått ett jättebra tips om praktikplats. pappa, eller var det kanske mamma, kom på att jag kan va nere på mercatus (stavas det så?). tydligen håller dom på massor med miljögrunkor. kommer inte riktigt ihåg vad mina päron sa, men nåt i den stilen, och det lät väldigt intressant iaf. ska ringa dit på måndag, tänkte jag :)

nej, nu ska jag vara snäll och överlåta datorn till min kära bror.. jag gör ju ändå inget vettigt här. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback