Stackars mej!

goddagens. idag vaknde jag strax efter åtta. insåg då att jag inte kunde äta någonting eftersom jag har en enorm blåsa i munnen. kan inte prata eller nåt utan att jag håller på att dö, känns det som. men jag tog ett stort glas proviva som jag drack med sugrör så att jag skulle få i mej någonting.
hade fortfarande inte ätit nåt när klockan började närma sej tolv, men då var jag iaf duktig och plågade i mej en macka.. tog dock runt en kvart att mala i sej den.
nu kom jag precis in. jag och hundarna har suttit ute i solen på framsidan och haft det skönt. laban var också ute en sväng :)
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. jag vet att jag borde äta någonting men jag vet inte vad. jag skulle kunna koka sönder makaroner, kanske? dom behöver man ju inte tugga isf. hmm.. aja, vi får se hur jag gör :b

ååh, vad jag har trååkigt. jag tycker att mamma kan komma hem från jobbet nu så att jag åtminståne har någon att umgås med :b

nej, jag ska nog gå och ställa mej i duschsen tror jag.. mensvärken börjar bli väääldigt påtaglig nu så det kanske är dags. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback