Rubrik?

Min hals har kastat in handduken.

igår åkte jag, som sagt, ut till syster en sväng på kvällen. efter att hon duschat lagade vi lite mat. eller ja, den här gången satt jag faktiskt bara och tittade på.. kändes elakt att en sjuk människa skulle beblanda sej med deras mat. hehe. men jag var ett gott sällskap iaf. hehe. förvånansvärt nog var det spagetti och köttfärssås på menyn :) efter vi ätit det blev det lite kladdkaka, grädde och banan. så mumsigt så. dock börjar vi tycka att den är väldigt söt, tro det eller ej.

nu har jag precis ätit frukost. vet inte riktigt vad jag ska göra idag. mormor kommer iaf hit och fikar snart :) ska bli trevligt att träffa henne.. ska bli skönt att ha någon som tycker lite synd om mej också ;)

nej, nu ska jag nog inta soffläge, tror jag. hejsvejs.

Mamma: Men nu ska vi inte kasta in handduken alltför tidigt.
Vikke: Nej, vi kastar in handgranater istället!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, ibland är Vikke så jävla klockren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback