Positiv förkylning?

goddagens, alla friska människor.
nu kom jag precis ut ur en lååång, vaaarm dusch. trodde jag skulle känna mej bättre, men det blev visst tvärt om. duschade nog för varmt så att jag fick lite för lite syre. hehe. men jag återhämtar mej nog snart :b

nu är pappa iväg och hämtar vikke så jag bad honom köpa med lite choklad och cola till mej :) det är så lyxigt när folk passar upp på en hela tiden.. får se till att utnyttja tillfället. mohaha.

har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen. mamma är iväg på årsmöte med migränföreningen så det blir bara pappa och jag.. ja, och så vikke men han sitter ju bara vid datorn. hehe. får hoppas att pappa tänker spela lite wii så att jag kan sitta och titta på :)
jag har förresten kommit på ytteligare en positiv sak med denna förkylning. jag tränar ju magmusklerna som en elitidrottare. hostmedicin? nejdu, jag föredrar muskler ;)

visst är det väl så att man brukar vara imun mot förkylning ett tag efter man själv varit förkyld? isf tycker jag helt klart att
sara ska ta och pillra sej in hit och spela lite wii. nog för att jag inte kan delta men hon får väl offra sej lite, eller hur? får se om jag kan ta till mina grisögon och övertala henne. wish me luck!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback