övernattning hos syster

runt halv tolv igår kom matilda och sara hit och hämtade mej. då åkte vi först ner och handlade lite fikabröd. sen åkte vi hem till toverum och gjorde makaroner och falukorv och efter det blev det lite kaffe och muffins.
efter det åkte vi hem till petra och hälsade på tvillingarna och linus :D så hiiimla söta. och jag vågade faktiskt hålla dom, efter mycket om och men. oh, så mysigt. så nu tycker jag faktiskt att matilda kan ta och skaffa sej en liten. haha.
efter det åkte vi och handlade lite mat och så och sen åkte vi tillbaka till toverum och satte igång och baka. först gjorde vi en banankaka med mango- och passionssås och efter det gjorde vi en morotskaka. så himla gott så :) lagom när det var inne i ugnen var det bara att sätta igång med maten, vilket bestod av potatisgratäng och kött :D mums, full i biblan.
när vi hade ätit färdigt kom mamma och pappa ut på en kopp kaffe. och efter lite guitar hero gick vi in till annelie och anders och hälsade på deras nya lilla hundvalp. en finsk lapphund, tror jag. såg ut som en lite björn.. så sööt så :)
vi var dock inte där så länge.. efter ett tag gick vi tillbaka in till matilda och spelade lite guitar hero igen, men utan mamma och pappa.. dom åkte hem :b men jag och matilda hade väldigt roligt iaf. och matilda spelade faktiskt på medium :) efter ett tag kom mårten och emelie ner så då satt vi och spelade allihop. gick och la oss runt tio, tror jag.

gick upp vid halv sju imorse.. klädde på mej och åt frukost och sen gick jag ut till busshållsplatsen för att invänta min lärare. när vi kom fram till skolan gick jag raka vägen till min säng och sov. gick inte upp förrän klockan elva. då gick jag och duschade och sen gick jag och åt lunch. vid tio över tolv började vår enda lektion för dagen. engelska, som var såå jäävla trååkigt. jag är till och med irriterad.. så mycket bortkastad tid. jag är inte här för att läsa djursjukvård!
menmen, nu har vi iaf slutat och nu sitter jag och nadja här och inväntar fikan. har ingen aning om vad vi ska göra resten av dagen. man kanske skulle ta och gå och dränka sej?

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback