Migränanfall

Igår fick jag lämnade flickorna strax efter åtta och gå och lägga mej för att jag hade så jävla ont i huvudet. tog ytterligare en tablett och somnade hyfsat fort. inatt vaknade klockan tio över två av att jag höll på att kräkas och dö och jag vet inte allt. låg kvar i sängen en halvtimma för att samla mod till att resa mej upp, gjorde så jävla ont såfort jag rörde på mej. men till slut kom jag iaf bort till min medicin och tog en imigran, trots att jag hatar det. låg vaken i två timmar, tror jag, men lyckades till slut somna om iaf. när jag vaknade imorse höll jag på att börja gråta. blev så lycklig när jag kände att migränen hade gått över. jag hade ställt in mej på en dag i sängen med jättesmärta. himla bra att det finns tabletter alltså.

så dagen har flutit på bra. har precis ätit tacobuffé här på skolan och nu sitter jag här och fördriver lite tid. ska åka med karin till åtvid klockan tre. får se vad jag ska göra till dess. men nu ska jag iaf läsa lite bloggar. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken tur att det gick över..

Postat av: mamsen

Stackars dej! Håller med dig, tur att det finns tabletter o att de oftast hjälper! KRAMAR! Hur ska jag klara mej två helger i rad utan dej! Tur att du tog en sväng till storasyster i tisdags i alla fall.

2008-02-08 @ 18:53:53
Postat av: kats

usch stackars dig...men tur det gick över... skickade droppar i går... hoppas ni fått dom idag...

kram

2008-02-08 @ 19:30:28
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: Kajsa

Svar: Aw, söta ni är allihopa.

2008-02-09 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback