måndag

LärarKarin: Det tycker jag är väldigt tråkigt för det hade varit väldigt roligt!

dagen började med matte. vi gick igenom provet och lite.. känns hemskt att bara tänka på det. efter det var det svenska. en väldigt slapp och skön lektion. efter det var det dags för kemi. lika hemskt som vanligt. ingen fattar någonting.. eller ja, alla utom nadja då. det är så himla jobbigt.
efter fikan letade nadja reda på numret till en frisör här i gamleby så jag ringde och beställde en klipptid åt henne. fick en tid 25 min efter det att jag ringde. är så stolt över att jag lyckats övertala nadja till att klippa sej kort igen (för hon har ingen egen vilja.. allt är tack vare mej) för hon är så snygg i det. hon blir snyggare för varje gång jag tittar på henne. hehe.

idag är jag och nadja övergivna. det är nämligen så att elinor, kajsa och sofia är i mantorp och frida och jojjo flyttar jojjos hästar. så jag och nadja tänkte att vi skulle vara duktiga och ta tillfället i akt och plugga lite. så ikväll har vi suttit och gjort jättemycket på vårt företag i småföretagande. nu sitter vi här för att nadja ska skriva sin svenska. vi har haft en vääldigt trevlig kväll med mycket skratt och massa religionsprat, hur vi nu lyckas komma in på det jämt vet jag inte, men så är det ;b
imorrn efter skolan komma min kära syster och hämta mej. då ska vi hem till henne och baka bullar och spela wii eller nåt annat trevligt :) jag hoppas även att mamma och pappa kommer ut till toverum på en fika så att jag får träffa dom också. jag ska nämligen sova hos matilda och sen åka med en lärare till skolan på onsdag morgon. blir nog vääldigt trevligt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. känns som det var jättelänge sen jag gjorde det. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Den gamla gubben

Jaha ja! Här får man läsa! Så vi ska alltså bli bjudna på fika i Toverum i morrn kväll. TREVLIGT!

2008-02-04 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback