lugn helg

Goddagens.
igår kom jag till johan strax efter fyra. då åt vi lite tacos alla fyra och sen satte vi oss vid tv:n runt sex, eller nåt, tror jag klockan var. tittade på lite olika smått och gott... inväntade let´s dance. och det var ju naturligtvis lika bra som alltid :) häärligt att se när dom dansar. när det var slut gick jag och johan och la oss och tittade lite på tv uppe i sängen istället. somnade dock ganska snabbt.

imorse vaknade jag strax innan elva. gick då ner och åt frukost sen la jag mej och läste lite. när johan och leo kom hem från jobbet åt vi lite lunch. nu har jag precis duschat. sitter och väntar på att johan också ska vara färdig. vi fyra ska snart åka in till linköping och hälsa på johans farmor på sjukhuset.

resten av dagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. blir nog melodifestivalen ikväll,. trots johans protester. hehe.

nej, nu ska jag klicka vidare till nåt annat. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback