Linköping

igår tog jag och johan nio-bussen in till linköping. johan ville nämligen ha ett par nya jeans och när han vill handla är det bara för en annan att hänga med, eftersom det inte händer speciellt ofta. hur som helst.. först gick vi till jack&jones där han hade sitt presentkort. hittade ett par skitsnygga jeans för enbart 600 :) en eloge (stavas det så?) till expediten där inne. han var hur bra som helst. vääldigt hjälpsam men inte för på. kanon. efter det kommer jag inte riktigt ihåg vart vi gick men johan hittade iaf en t-shirt och fem par kalsonger också :D jag köpte bara tråkiga små örhängen. inte roligt alls. strax innan halv tolv gick vi bort till china och åt lunchbuffé. så mumsigt så. var egentligen meningen att vi skulle ha en heldag på stan men både johan och jag var så himla idiottrötta så efter maten gick vi bara och fördrev lite tid till halv ett då vi tog en buss hem. när vi kom tillbaka till åtvid åkte vi med leo hem.

när vi kom hem gick vi upp och tittade lite på tv, men det tog inte många minuter innan jag somnade. hehe. vet inte riktigt vad som hände med mej eftersom jag blev så trött :b menmen, så kan det vara ibland. resten av dagen gjorde vi inte speciellt mycket. tog det mest lugnt.

nu är klockan tolv och jag har varit vaken i en hel timma. hehe. blir nog en seg dag idag, tror jag. har ingen ork eller lust till någonting.
men ikväll bär det iväg till gamleby iaf. börjar ju skolan imorrn. ska bli trevligt att träffa flickorna igen :)

ojoj, så mycket svammel det blev. hehe. men nu ska jag iaf titta runt lite på anant. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

härligt att shoppa tillsammans... du fostrar honom bra... se bara till att det är han som står för plånboken när DU soppar fniss fniss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback