Kom och ta mej långt härifrån

Haha. ja, hur jag kom att tänka på den låten, det har jag ingen aning om, men ändå ;b

jaha, då var man tillbaka här igen.. för vad, tionde gången idag? kära nån, vad jag har alldeles för lite att göra :b

men nu har jag iaf precis pratat med systeryster. hon och emelie ska in till stan och träna om en timma så då kommer dom och plockar upp mej när dom ska hem. ska bara prata med mamma och pappa också så att dom kan komma och hämta mej ikväll, men det borde väl inte vara några problem, förhoppningsvis :b ska bli vääldigt skönt att komma ifrån huset ett tag. har ju bara varit utanför dörren en enda gång sen i fredags :b

kokade förresten nudlar förut och det gick faktiskt helt okej att äta. gjorde ont, men inte så ont som mackan. hehe.
nej, nu ska jag nog gå och ställa mej i duschen. det blir aldrig så förut. gick och gosade ner mej hos ozzy istället. nej som sagt, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback