kakel och kemi

när jag satt i matsalen förut ringde mamma. hon och pappa var nere på görans kakel och hade lite beslutsångest. tydligen har pappa rivit ner kaklet på lilla toan nere och nu skulle dom ju då bestämma vad dom skulle ha istället. jag och mamma hittade ett skitsnyggt brunt för ett år sen eller nåt, jag vet inte så noga, men nu hade dom hittat nåt ljusgrått, tror jag det var. men jag och mamma pratade lite fram och tillbaka och bestämde oss för att köra på det lite mer vågade. dock är hon rädd att hon kommer tröttna, men det tror inte jag.. det blir nog skitbra :D ska bli spännande att komma hem på helgerna nu och se hur mycket dom har gjort. eller dom kanske rent av blir klara nu när jag har lov. oh, det bara pirrar i hela mej.. så himla roligt :D bara vardagsrummet kvar nu, pappa ;)

måste även få tillägga att förut på kemin hade vi lite roligt. fråga mej inte hur vi kom in på det men iaf så kom vi att tänka på den dagen då jag och nadja kom ut från klassrummet och jag upptäckte att det regnar och brister desperat ut i "vad är detta?!". som svar för jag: Jadu, det är blöt materia som faller från himlen.
och på det spåret var vi alltså..
då undrar jag alltså om någon har svaret på vad fluffig, fast form av diväteoxid är? ;)
jag gav även svaret på frågan hur man får en tröja till flytande form. kom på den briljanta idén att man lägger den naturligtvis i vatten och den liksom bara weouweou (gör vågrörelser med händerna). mina klasskompisar tyckte inte att jag var riktigt klok, men skrattade gjorde vi. haha.


Kommentarer
Postat av: Kakelexperten

*"£##$¤%&&&&!!"#$%*** "Bara vardagsrummet kvar""
JODU!!! TACK JAG VET! Konstigt nog har inte Maria köpt tapeter dit än. För allt ska ju bli färdigt på en gång. VIPS!
PUH!!

2008-02-11 @ 20:16:27
Postat av: kats

ha ha stackars dig lasse....fniss

kajsa.... synd man inte var med på den lektionen...det hade varit en höjdare...fnissfniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback