I don´t like Sundays

Ja, jag säger då det.. dessa söndagar.

idag vaknde jag vid tio. johan hade tydligen legat vaken i flera timmar men låg fortfarande kvar i sängen av nån anledning som jag inte riktigt förstår. hehe. hur som helst, gick upp och åt frukost strax efter tio. jättegod söndagsfrukost med ägg och massa pålägg till mackorna och så :)
efter vi ätit gick vi upp och la oss och tittade på tv lite. och nu sitter jag här och degar. tycker inte om söndagar.. de är så jävla tråkiga jämt och ständigt.
jag vill göra nånting. med vad?! det finns ju nada att hitta på. uscha.

aja.. ska väl gå ner och sätta mej och titta på tv eller nåt igen.. antar jag. blää..
hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

Postat av: Frida....

Hehe... Men vad jag har förstått på dina förklaraingar om söndag verkar du ÄLSKA SÖNDAGAR!! hehe...

2008-03-04 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback