Hemma i Vimmerby

blev så himla lycklig när jag kom imorse. klockan var bara sju men det var ljust ute. så underbart :)

första lektionen hade vi idrott och då var det bowling som gällde. var jätteroligt. jag vann. hehe :D första gången jessica och nadja spelade, så det var roligt att titta på dom, men dom var så duktiga så :)
vid halv tolv var det lunch med alla nv-elever. vi fick lite information om stockholm-uppsalaresan. men tyvärr var det löksoppa till mat, och eftersom jag inte äter lök fick det enbart bli ostkaka för min del, vilket inte mitt huvud tyckte om, känner jag nu.

efter sista lektionen gick jag bort och fikade och satte mej i tidningsrummet och spelade kort och väntade på pappa och farfar. och nu är jag äntligen hemma. sitter och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan laga lite mat.

om en halvtimma- timma kommer sara in hit. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi brukar ju kunna ha roligt utan att göra något speciellt. blir nog jättetrevligt :)

nej, nu ska jag, tro det eller ej, läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men, va säger du?.. Tack så jätte mycket, va glad jag blir =) Förresten såg jag en så himla snygg bild på dig i Saras bilddagbok som jag blev helt stum av. Så himla fin! Den bilden skulle jag vilja ha (A) :D

Postat av: Sara

Det var nog tur att jag gick som jag gjorde.. Kände redan vid bordet att huvudet var tungt och jag mådde inte bra, direkt när jag kom innanför dörren här hemma så kände jag att jag var tvungen at spy, som tur hann jag till toan.

2008-02-28 @ 20:04:40
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback