Hem ljuva hem

igår vid middagen berättade nadja att gunnar skulle komma och hämta henne eftersom hon är sjuk. då såg jag min chans att få komma hem. blev alldeles i extas :) så runt åtta kom jag hem till vimmerby. skönt att få träffa mamma och pappa igen. satt och tittade på tv och i badrumstidningar, vi pratade lite och sådär som vi brukar. så himla trevligt så :) vi gick och la oss strax innan elva. jag somnade som en stock i min älskade säng.
idag hade jag klockan ställd på 06.15. då klädde jag på mej och gick upp och åt frukost. strax innan sju skjutsade pappa ut mej till toverum där min lärare stod och väntade. när jag kom till skolan gick jag och la mej och sov igen eftersom jag inte började förrän halv elva. så skönt så.

nu har jag slutat och vet inte riktigt vad jag ska göra. har precis ringt till Torbjörn på djurskyddsinspektionen i vimmerby för att höra om jag kunde praktisera där, men han tyckte att jag skulle prata med hans chef istället, så jag ringde dit också. dock var han inte där.. kommer tillbaka kvart över fyra, så jag ska testa och ringa då, så får vi se hur det går.

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback