Fikadag

någon timma eller nåt efter att mormor åkt hem idag åkte jag och mamma ut till matilda. först gick mamma, matilda och emelie ut och gick med alla hundarna, men eftersom jag är sjuk så passade jag på att spela lite guitar hero istället :) när dom kom in igen drack vi kaffe och åt chokladbollar och morotskaka som matilda och emelie bakat. var så himla gott så :D mamma åkte hem och började laga mat efter ett tag men vi andra tre satt kvar och gaggade vid köksbordet. var jättetrevligt :) runt kvart över fem, tror jag klockan var, åkte vi in till vimmerby igen. farfar fyller nämligen 78 idag så mamma bjöd honom på mat och fika. och naturligtvis var han tvungen att spela lite wii. han var jätteduktig. fick 168 p. eller nåt sånt första gången han spelade bowling :D

nej, nu ska jag nog gå tillbaka ut till vardagsrummet igen, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback