Dumdidum

idag vaknade jag strax innan nio av att en liten doddan kom och slickade mej i ansiktet. dock inte så uppskattat när jag var så himla trött. drog täcket över huvudet och hoppades att hon skulle försvinna, vilket hon gjorde ganska snabbt. hehe. då klädde jag på mej och gick upp och åt frukost och drack kaffe tillsammans med mamma. tog även ett par limekakor. för någon som inte tycker om lime måste jag få säga att dom är väldigt, väldigt goda! jag och mamma pratade om det mesta mellan himmel och jord, som vanligt enda tills hon var tvungen att åka iväg till massage. är så fruktansvärt avundsjuk på henne. vill också ha professionell massage, dock tillåter inte min ekonomi det :b

idag vid halv tio, tror jag det var, skrev matilda och adam på alla papper angående huset så förhoppningsvis kan vi åka och kika på det sen innan matilda börjar jobba. är så himla nyfiken. så himla roligt :)

i eftermiddag kommer min älskade hit. vet inte riktigt vad vi ska göra under dagen men ikväll blir det iaf let´s dance :)

nej, nu kom matilda. ska gå nu. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

Ja doris kan väcka en hon:-) ha en bra helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback