Besök hos syster

strax innan sex, tror jag klockan var, åkte jag och sara ut till matilda. först åt matilda och adam lite mat sen åt vi kladdkaka allihopa. efter det spelade vi lite bowling och tennis på wii och efter en stund kom lisa in. då började hon och sara spela kanin-spelet istället. så himla rooligt. fanken roligare att titta på än att spela. haha.  

mitt i spelet skulle jag hämta saft och vatten åt sara och lisa. matilda och adam har en bänkdiskmaskin som precis hade gått färdigt så jag skulle koppla bort slangen till den för att kunna få vatten. det var bara en liten, liten detalj som jag inte tänkte på.. man bör stänga av vattnet innan man drar ur slangen. halva jag och halva köket var fulla med vatten efter bara några sekunder. vi skrattade så att vi grät. men jag lär ju inte göra om det nån mer gång iaf ;)

nu har jag precis kommit hem. men jag vaknde ju så sent idag så jag är ju inte trött. kanske får lägga mej och läsa lite eller nåt. aja.. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback