åtvidaberg

igår strax innan tolv åkte jag och pappa ner till stan och mötte mamma på kina. åt jättegod lunch :) efter det satte jag och pappa oss i mammas saab och åkte en sväng på stan. uscha, så länge sen jag körde inne i stan bland folk och så. måste nog ta tag mer i det där, tror jag. men det gick jättebra. skötte mej exemplariskt :D

när vi bytt bil igen och jag packat åkte vi till åtvidaberg :) ääntligen fick jag träffa min lilla älskling igen.
kvällen bestod av let´s dance och lite annat myspys :)

idag har vi inte gjort så mycket. johan var och jobbade på förmiddagen och eftersom jag inte gjort någonting så är jag jättetrött och seg. min kropp klarar inte riktigt av att vara sysslolös :b

ikväll är det melodifestivalen som gäller :) får väl se om jag kan lura johan till att titta på det. hmm.. får väl erbjuda en massage eller pill på ryggen eller nåt, antar jag. hehe.

nej, nu ska jag gå och ta en tablett. har så jävla ont i kroppen. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. uscha, stackars mej. aja.. ha det bäst. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback