Åter i Gamleby

eftersom leo har sin lediga dag idag så åkte jag aldrig till gamleby igår, utan leo skjutsade mej imorse. kom hit strax efter nio, tror jag. då packade jag upp och så gick jag och ställde mej i duschen. efter det sminkade jag mej och så. hade ju hur mycket tid som helst. började inte förrän tio över tolv.

nu har jag precis haft min första och enda lektion för dagen. vääldigt segt, måste jag få säga. men efter imorrn är jag av med den där jävla engelskan iaf. äntligen ska vi börja med nåt vettigt. inte är jag här för att lära mej om bandage och bölder! men som sagt, bara imorrn kvar :b

på fredag har jag i vanliga fall bara svenska och matte men vår svensklärare ska iväg så vi har ingen svenska, så då ska jag ta och fråga pelle om vi inte kan få göra matten hemifrån istället så vi kan få åka hem redan imorrn. blir en vääldigt kort och skön vecka, detta :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Mårten är sjuk, det blir ingen klippning :(

2008-02-27 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback