Världens coolaste bosse-bus

goddagens. idag har jag inte gjort speciellt mycket, faktiskt. slagit in lite julklappar och så bara.

ozzy är helt galen i kaninerna fortfarande. tur att bosse är så himla cool. han var ute och hoppade förut och både sigge och ozzy hängde över honom och var jättenyfikna, men bosse-bus bara hoppade omkring runt benen på dom och såg ut att tycka att det var ganska roligt. haha. det är väldigt skönt att det fungerar så himla bra. och bettan är inte heller rädd, även om hon är lite mer avvaktande. men det är så skönt att dom kan hoppa runt även att hundarna är i samma rum :)

ikväll kommer matilda och adam hit för då ska vi äta julmat hela familjen. vår egen lilla tradition såhär dagen innan julafton :) blir nog väldigt trevligt, tror jag.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, tror jag. mormor kommer snart hit och dricker lite kaffe. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback