Torsdag

godkväll. igår på eftermiddagen var jag och johan ute och gick en sväng. väldigt skönt :) det tyckte dock inte johan. haha.
på kvällen kom elinor och kajsa hit och tittade på bonde söker fru och snackade lite skit. så trevligt så. som alltid :)

idag har det varit en väldigt skön dag. gjorde inte speciellt mycket på engelskan och ingen av oss var nå motiverad på mattelektionen så vi skrattade mest bort den lektionen :) efter det gick jag och nadja till gymmet. det var väldigt skönt :)
när jag kom hem lagade johan lite mat och jag satte igång att plugga. alldeles strax kommer anna hit. vi ska göra lite fysik ihop. förhoppningsvis kan jag skicka iväg uppdraget idag. det vore sååå skönt. jag har bara labbrapporten kvar att skriva, men det är inte helt lätt kan jag säga. men det löser sej nog :)

imorrn blir det till att gå till skolan en hel timma tidigare än vanligt. det är nämligen luciatåg med lite fika och så. så himla mysigt :) och efter skolan åker jag och johan hem till honom.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan anna kommer. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback