Tisdag

godmorgon. igår pluggade jag trots allt färdigt ganska snabbt så jag gick över till elinor en sväng, där även kajsa var. dock gick jag hem strax efter nio för jag var så himla trött.

idag ville jag inte riktigt gå upp när klockan ringde. som tur var hade vi bara matte, vilket innebär att jag inte behöver vara på lektionen. vi har fått lov att räkna hemma om vi vill det, så jag kan ta ifatt det ikväll. så jag kunde ställa fram klockan två timmar. inte helt fel, vill jag lova :)

nu sitter jag i skolan. väntar på att fikan ska öppna. tyckte att det var lite onödigt att äta hemma, så min frukost får bli här uppe istället :) första gången jag är så busig och inte äter frukost innan jag åker hemifrån, tror jag. haha.

ikväll kommer förhoppningsvis johan till mej :) vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag har tvättid så det blir väl till att vara hemma iaf.

nej, nu ska jag ta och gå.. frukosten kallar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Meeen! Hoppar du frukosten! Å för några månader sen hoppade både du och systern över lunchen! Hur ska detta sluta.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback