Tillbaka i Gamleby

hejhej. som sagt, så åkte jag hem i onsdags. på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket, vad jag minns :b på tisdagen var jag faktiskt duktig och pluggade. jag fick allting gjort som jag hade tänkt mej. dock trodde jag inte att jag skulle få det eftersom jag var hemma :b på kvällen åt vi lite gott och hade det mysigt och så :) alltid lika skönt och trevligt.
imorse skjutsade kats ut mej till matilda runt tio och vid elva skjutsade matilda mej till gamleby. dagen har varit väldigt bra, faktiskt. vet inte riktigt vad det har varit med min klass idag, men vi har skrattat oss igenom hela eftermiddagen :)

nu har flickorna precis gått hem. lite ovanligt att dom går hem så tidigt, men dom skulle upp tidigt imorrn allihopa :) men det var tervligt så länge dom var här iaf :)

igår köpte mamma några leksaker till min små kaniner och förut så gav jag två till dom. och bosse har jätteroligt! han leker hur mycket som helst. han tar dom i munnen och kastar runt dom :) jättesööt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. känns som det var hur länge sen som helst jag gjorde det. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback