Tiden går..

..och snart är vi pensionärer allihop.
sitter just nu och har absolut ingenting att göra så jag har precis läst lite gamla blogginlägg. det är ganska intressant, faktiskt. jag har bloggat i snart två år nu, och det har hänt väldigt mycket under dessa två år, känns det som. framförallt har jag vuxit väldigt mycket som människa och lärt mej väldigt mycket om mej själv och om livet. inte nog med det har jag lyckats ta mej ur en jävla depression och kan idag hantera motgångar på ett helt annat sätt än jag kunnat tidigare.

dock är det ju så att jag aldrig, aldrig någonsin skulle kunna gjort detta själv. så nu blir jag lite sentimental och vill tacka min underbara familj och världens bästa pojkvän för allt ni gjort för mej. hade ni inte ställt upp för mej och funnit där för mej så som ni gjort hade jag aldrig varit där jag är idag. ni är underbara och jag är för evigt tacksam för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: kats

ååå nu får jag tårar... så go du är mot din familj...

kramar om dig jag å

2008-12-23 @ 06:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback