Stackars mej

imorse vaknade jag och mådde jättedåligt. så innan jag gick till skolan kilade jag iväg ner till apoteket. dock hade dom varken det nässpray eller dom halstabletterna jag ville ha.. men det fick gå ändå :b efter det gick jag upp till skolan lagom till lunchen. trodde att jag skulle bli lite piggare när jag fått mat i mej, men icke. men jag hade iaf bara en lektion idag, så det var ju skönt. på engelskan fick jag tillbaka mitt nationella prov. fick MVG på det och alltså MVG i slutbetyg. inte helt fel, vill jag mena :)

nu sitter jag hemma. ska alldeles snart hoppa in i duschen och sen göra mej iordning. det är ju julfest ikväll. jag vill så himla gärna gå, men samtidigt vill jag bara vara hemma och krypa ner under täcket med en kopp te. men förhoppningsvis känns det bättre när jag börjar göra mej iordning och så.. det brukar ju göra det :b eller så får jag helt enkelt supa mej så redlös att jag inte känner att jag är sjuk ;b nej, jag hoppar nog över det, faktiskt.

men nu ska jag ta mej en lång, varm dusch. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

krya på dig....

här kommer en kram

2008-12-18 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback