Spelkväll, mamma mia och bio

hejhej. runt sex igår kom magnus, johans kompis hit. först så la vi färdigt vårt pussel och sen så åt vi lite tacos... eller.. massa tacos :) efter det spelade vi pratmakarna och sist men inte minst spelade vi tp. hade väldigt, väldigt roligt igår. magnus åkte hem runt halv tolv, tror jag. blev en riktigt lyckad kväll :)

idag tog vi sovmorgon. åt frukost vid halv tolv ungefär. efter det gick jag upp och la mej och läste en stund och sen tittade jag, milla och leo på mamma mia. riktigt, riktigt bra film, måste jag få säga. och jag och milla bara grät en massa ;b men det gör vi ju alltid.

nu har jag precis duschat och så. snart ska jag, johan och timmy in till linköping och gå på bio. vi ska se the day when the earth stood still, eller vad den nu heter ;b tror faktiskt att den kan vara väldigt bra, men det är väl sånt som får märkas.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback