Nyårsafton

igår kom pappa och claes och hämtade mej och johan vid elva, ungefär. efter vi druckit lite kaffe åkte vi först till gamleby och vattnade mina blommor och sen hem till vimmerby. jag och johan började oss med att gå på stan en sväng. jag köpte två tröjor och en bh. inte en dag för tidigt, kan jag säga.
på kvällen gjorde vi inte mycket alls. satt runt köksbordet och gaggade hela kvällen :)

idag har vi inte gjort mycket än så länge. jag ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mej iordning inför ikväll. har dock inte bestämt mej för vad jag ska ha på mej än.
ikväll blir det massa folk här hemma. men det blir nog väldigt trevligt, tror jag. blir en hel del spel och wii och så, kan jag tänka mej :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback