MVG både hit och dit

Kalaset igår var riktigt trevligt, med god mat och så :) tackar för det.
imorse var det till att gå upp tidigt. eftersom jag har en så snäll mamma ska skjutsade hon mej till gamleby imorse, trots att hon var ledig och kunde legat kvar i sängen länge till :b

idag har det varit en väldigt lugn dag. har inte gjort någonting mer än haft ett prov i skolan idag :b
men på en håla förut gick jag in på datorn för att se om min lärare rättat mitt fysikuppdrag. och mycket riktigt.. det hade han. och jag fick MVG!!! jag är så jävla lycklig. allting var perfekt, skrev han :) känns så oerhört bra, så det är inte sant. ojojoj, vilken börda som lättade från min axlar. haha.
och därefter fick jag reda på att jag kommer att få MVG i projekt och företagande. inte helt fel, det heller, må jag säga :)

efter skolan idag gick jag och anna till gymmet. eftersom nadja är i sälen tvingade jag med henne istället. och det gick så bra så :)
efter det gick vi ner på byn och uträttade lite ärenden. sen gick vi upp till mej och lagade lite mat och sen gjorde vi lite matte, åt lite godis och pratade massa strunt :) så himla trevligt så, vill jag mena.

nu ska jag alldeles strax gå och lägga mej. är hur trött som helst. vet inte riktigt vad det är med mej, men sömn behöver jag iaf. hehe.

nej, nu ska jag stänga av innan jag somnar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback