Misslyckad hårfärgning

godmorgon. efter skolan igår gick jag och elinor hem till mej en sväng och pluggade lite. eller ja, jag pluggade och elinor satt mest och kunde inte koncentrera sig. hehe.
efter det gick vi över till elinor och skulle färga hår. men när jag fick se vad jag hade köpt för färg ångrade jag mej, så vi sprang ner till ica och köpte en som såg jättebra ut. precis sån jag ville ha. och så färgade elinor mitt hår och det syntes typ nada. såg lika dött ut som innan bara att jag inte hade någon utväxt. blev skapligt besviken. efter det färgade jag elinors hår och det blev jättefint. dock inte sån wow-effekt vi hade tänkt oss, men ändå ;b
men sen fick vi ett litet ryck och färgade mitt hår med den färgen jag köpt från början. visst, det blev ju mycket bättre, men låångt ifrån så bra som jag är van vid att det blir :b vet inte riktigt vad som var fel med mitt hår. men som sagt, det är ju fräschare och så nu iaf :)

nu sitter jag på skolan och har precis skrivit matteprov. det gick väl hyfsat, antar jag. nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback