Massa shopping och julstök

på förmiddagen i fredags gick jag, matilda och mamma på stan en sväng. hittade lite julklappar och så, faktiskt :) vid klockan två åkte jag och mamma till gamleby för att gå till veterinären med ozzy. han har nåt utslag på bröstet, så nu äter han lite medicin. efter det åkte vi till västervik och fortsatte shoppa där :) kom hem till vimmerby strax innan sju. på kvällen åt vi fruktsallad och tittade på tv.

igår gick jag och johan ner till stan en sväng. han skulle köpa skor och lite julklappar. och när han vill handla säger man ju inte nej. när vi handlat färdigt åt vi jättegod lunch på kina som han bjöd mej på :) så snällt :)
efter det julpyntade vi lite och så. klockan sex kom mormor hit och åt tacos med oss. så himla trevligt så :) och senare på kvällen tittade vi lite på tv och så.

idag har vi inte gjort speciellt mycket. jag och mamma har varit ute och gått en sväng, jag har slagit in julklappar. jag och mamma har bakat lite och så bara och så har jag gjort fysik. en väldigt skön dag, helt enkelt.

nu ska vi alldeles snart åka till gamleby. ikväll ska jag väl plugga lite inför talet jag ska hålla imorrn, tror jag. utöver det blir det till att städa kaninburen och sen sova :)

nej, nu ska jag titta på lite bloggar. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback